Tuesday, May 29, 2007

Farvel til Rotevannet - for denne gang...

I dag tok jeg og Hanna "farvel" med runden vår rundt Rotevannet med en fin fotosafari. Jeg må flytte ut fra hybelen min innen torsdag klokka 12, så nå blir det ikke tid til flere turer. Eksamen nærmer seg kjempefort, og jeg har store problemer med å lese. Konsentrasjon? Næh, har vi ikke sett. Det hjelper heller ikke på at sommeren har komt til Volda, med nydelig varme og strålende sol. Når jeg endelig er ferdig skal jeg være ganske så fornøyd - så får vi bare håpe at resultatet blir et positivt et! Skal jo tross alt til Kenya til høsten.. (æ glæ mæ!). Forøvrig så gleder jeg meg også til å komme hjem og vite at det ikke finnes en eneste gutt der hjemme som er interessang for meg. Ingen gutteproblem hele sommeren igjennom. Nyce! Skal være singel og nyte det til fulle! :-D







No comments: