Sunday, June 24, 2007

Skjønnhet

Nydelige tantegullet mitt vokser litt for hver dag, og han blir bare nydeligere og nydeligere. Er det mulig å ikke smelte fullstendig av denne sjarmøren her?! Hvordan skal jeg klare å reise fra ham i september!? :-O Vet i hvertfall at jeg skal kose og kose med ham (og med den lille som blir født mens jeg er borte) når jeg kommer hjem til jul! :-) Men, september er jo et sted i horisonten ennå, så er ikke vits i å tenke på det med det aller første.. Nå skal jeg være fadder til Jonathangullet 15. juli, og så skal storebror Helge gifte seg 4. august, store dager som skal nytes til fulle. Ellers skal jeg jobbe og tjene litt penger og nyte sommeren mens jeg kan - muligens siste sommeren jeg bor hjemme før jeg kommer meg ut i arbeidslivet og forhåpentligvis egen leilighet! :-)

No comments: