Wednesday, March 21, 2007

Kenya.. here I come?

I dag var jeg på intervju for å se om jeg kommer meg til Kenya, og det var egentlig ganske koselig - til tross for at jeg fikk bryna meg litt på engelsken min. Er fortsatt ikke sikker på om jeg faktisk vil reise, men vi får jo ta ett skritt om gangen. Føler at jeg kommer til å bli veldig hjemmekjær når det etterlengtede tantebarnet mitt kommer til verden innen en måneds tid! :-D
Spørsmålene handlet om alt fra aids til hvorfor akkurat jeg skulle få reise til alkohol- og røykevaner. Piece of cake. Eller ikke. Hehe. Får vite det temmelig raskt, om det blir noe av, så det blir en spennende tid nå fremover. På mange måter :-)
Nå har jeg halvanna uke på meg til å skrive en oppgave på 4000 ord. Sånt blir man glad av! Jeg er en håpløs student :-P

No comments: