Sunday, March 25, 2007

Refleksjon etter helga som var..

Veronica fylte 25 år tidligere i uka, og skulle dermed feire med selskap på fredag og party på lørdag, og jeg satte meg derfor i bilen fredags ettermiddag og satte snuten mot Ålesund. Havna bak noen sinker som kjørte i 60 i 80-sona, slik at jeg selvsagt ble ca to minutter for sein til ferga. Da var jeg ganske blid, kan en si. :-P Som sagt, fredagen var det selskap, med god mat og gode venner. Veldig koselig. Lørdag tok vi tre jentene (Veronica, Anniken og meg) oss en tur på byn for å se på alt vi ikke kunne kjøpe (Gud det er gøy å være blakk). Anniken hadde med seg Theodor, noe som hjalp veeldig på humøret. Han er så nydelig! :-D Blir ikke litt babysyk av å tilbringe tid sammen med ham, neeida. Vi cruisa rundt på litt butikker, og så dro vi på cafejakt. Fullt i byn på lørdager jo! Endte til slutt opp hos Rose, første gangen jeg har vært der, og hjelpe meg for en koselig cafe! Og god mat! Namm!! Satt der og kosa oss, før vi dro hjem til Veronica alle fire. Er ikke hver dag jeg får tilbringe så mye tid sammen med Theodor, så jeg passer på å nyte hvert et øyeblikk! :-) Lørdag var det tid for fæst, ryktene sa at det kom til å bli stappfullt, men det ble det ikke. Gledde meg til å komme ut på byn og danse, men slik gikkk det heller ikke. Bursdagsjenta gikk på en smell, og jeg mente det var min plikt å bli igjen hos henne og passe på. Men hva gjør man vel ikke for en bestevenninne? I`d do it again beibe! *flire* Søndagen har vært ganske så deilig, våkna opp (fullt påkledd) til nydelig vårvær, så da var det å gå ut og spise frokost under blå himmel. Velger å la vær å tenke på pengene jeg har brukt denne helga, for om jeg begynner å tenke på det, så kommer jeg aldri til å klare å sovne ikveld. Og det vil bare være irriterende. :-P



Tante er veldig glad i deg vennen :-)


Endelig et bilde av meg og Veronica! :-P

No comments: